NHA lanceert nieuwe merkidentiteit

Spaanse (2)Vrijdag 20 mei 2016 is een historische dag voor opleidingsinstituut NHA. Na 80 jaar neemt het bedrijf afscheid van het vertrouwde “pennetje” als logo en gaat het bedrijf verder in een geheel nieuw jasje. Samen met NHA heeft het communicatiebureau Zandbeek het afgelopen half jaar hard gewerkt aan een nieuwe frisse merkidentiteit en –campagne. “Het aanbod van NHA is de afgelopen jaren sterk gegroeid, met name het aanbod in overheidserkende MBO en HBO opleidingen. We bieden nu ruim 500 cursussen en opleidingen aan in Nederland. Na 80 jaar werd het dan ook tijd voor een passende verfrissende huisstijl en identiteit.” geeft Directeur John van der Vleuten aan. De nieuwe huisstijl wordt uitgerold in Nederland, Duitsland, België en in het Carabisch gebied. De nieuwe identiteit is vertaald naar alle communicatie-uitingen van NHA, van visitekaartje tot studiegids, van envelop tot website.

De blauwe wereld

“Met zo min mogelijk effort, het beste uit jezelf halen bij de meest betrokken opleider van NL.” Want kwalitatief hoogwaardig onderwijs zou bereikbaar moeten zijn voor iedereen; dat is waar NHA voor staat. NHA heeft flink gewerkt aan de uitbreiding van haar aanbod met nieuwe kwalitatief hoogwaardige onderwijsproducten. Bij zo’n vernieuwing hoort ook een nieuwe uitstraling die nog meer recht doet aan de kwaliteit die NHA aan haar studenten biedt. Na een pitch van drie communicatiebureaus heeft NHA voor het creatieve communicatiebureau Zandbeek gekozen om dit te vertalen naar een eenduidige huisstijl en nieuwe communicatiemiddelen. Zandbeek werkt onder andere samen met partijen als ABN AMRO, KPN en Rijkswaterstaat. Voor NHA heeft Zandbeek is op zoek gegaan naar een merkidentiteit die past bij het kwalitatieve assortiment aan opleidingsproducten en onderscheidend is in de markt van (afstands)onderwijs. Zandbeek introduceerde daarom een zacht blauwe wereld waarin de student van NHA centraal staat. Een krachtig persoon, omdat hij/zij het heft in eigen handen neemt en werk maakt van een nieuwe toekomst voor zichzelf middels een moderne studie van de NHA. NHA helpt jou naar jouw einddoel; een diploma, een master degree, een nieuwe vaardigheid of gewoon een leuke hobby.

Vandaag is de officiële lancering van de nieuwe identiteit en huisstijl, waarbij alle 150 medewerkers getrakteerd tijdens de officiële onthulling. Ook de klanten krijgen vanaf vandaag het nieuwe materiaal thuisgestuurd, bijvoorbeeld in de vorm van de nieuwe studiegids of een studiepakket. Tevens hebben de websites www.nha.nl, www.nha.be en www.nhad.de een nieuw jasje gekregen die volledig past binnen de nieuwe merkidentiteit. Met de nieuwe slogan ‘studeer en profiteer’ en de frisse huisstijl is NHA klaar voor de toekomst.

NHA voordelig in thuisstudies

NHA is één van de grootste thuisopleiders in Nederland, België en Duitsland. In Nederland biedt NHA ruim 500 cursussen en opleidingen aan. Het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap heeft NHA als opleider erkend op grond van de WEO (Wet erkende onderwijsinstellingen) op het gebied van voortgezet onderwijs. Tevens heeft de Minister van OC&W alle MBO opleidingen van de NHA erkend op grond van de WEB (Wet Educatie en Beroepsonderwijs) en de HBO Bacheloropleidingen erkend op grond van de WHW (Wet op het Hoger onderwijs en Wetenschappelijk onderzoek). Een opleiding van de NHA betekent efficiënt en comfortabel thuis studeren in een eigen tempo en onder begeleiding van een persoonlijke docent. Kijk opwww.nha.nl voor meer informatie.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten